یک خبر خوب برای اعضای باشگاه مخاطبان «باغ کتاب»!

▪️از این پس ۳ درصد از میزان خرید شما از فروشگاه کتاب بزرگسال «باغ کتاب» در کارت شما ذخیره می‌شود و شما می‌توانید تا سه ماه بعد از این اعتبار در خریدهایتان از «باغ کتاب» استفاده کنید. این اعتبار ذخیره‌شده هم در خریدهای بعدی از فروشگاه کتاب بزرگسال قابل استفاده است، هم در سایر بخش‌های مجموعه‌ی «باغ کتاب».


🔺برای استفاده از این خدمت جدید «باغ کتاب» کافی است عضو باشگاه مخاطبان مجموعه باشید و در هنگام خرید کارت عضویت در این باشگاه یا شماره‌ی تماس‌تان را به صندوق فروشگاه کتاب بزرگسال ارائه بدهید.

▪️اگر تا امروز عضو باشگاه مخاطبان «باغ کتاب» نشده‌اید، نگران نباشید. به سادگی می‌توانید عضو این باشگاه شوید. برای عضویت در این باشگاه کافی است به کانتر «باشگاه مخاطبان باغ کتاب» در ورودی اصلی «باغ کتاب» مراجعه کنید، مشخصات‌تان را ثبت کنید و کارت عضویت را رایگان تحویل بگیرید.

🔺با عضویت در باشگاه مخاطبان «باغ کتاب» هم می‌توانید هنگام خرید از فروشگاه کتاب بزرگسال «باغ کتاب» پول‌تان را ذخیره کنید، هم از مزایای دیگر این کارت استفاده کنید؛ از هدیه‌ی «باغ کتاب» در روز تولدتان تا تخفیف‌های دوره‌ای به مناسبت‌های مختلف.
 

تصاویر
یک خبر خوب برای اعضای باشگاه مخاطبان «باغ کتاب»!

280698627_394156149303468_6732257184398289015_n

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: