«باشگاه مخاطبان» باغ کتاب تهران افتتاح شد

🔸بیش از سه سال و نیم از افتتاح «باغ کتاب تهران» می‌گذرد. این مرکز علمی-فرهنگی حالا مخاطبان وفاداری دارد که آن‌ها را عضوی از خانواده بزرگ خود می‌داند. حالا باغ کتاب یک خبر خوب برای قدردانی از محبت و وفاداری شما دارد.

🔸از امروز می‌توانید عضو «باشگاه مخاطبان باغ کتاب» شده و از مزایای ویژه برخوردار شوید! تا آخر اسفند ۹۹ می‌توانید از شنبه تا چهارشنبه با عضویت در باغ کتاب از اولین تخفیف‌های این باشگاه استفاده کنید:
✔️۲۰ درصد تخفیف «باغ علم نوجوان»
✔️۲۰ درصد تخفیف «باشگاه زیست‌شناسی»
✔️۱۰ درصد تخفیف «اتاق فرار»
✔️۱۰ درصد تخفیف «خانه کودک»
✔️۵ درصد تخفیف «کتابفروشی بزرگسال»

 

 چطور عضو «باشگاه مخاطبان باغ کتاب» شویم؟

🔹برای عضویت در این باشگاه، سه راه وجود دارد:
1️⃣ به کانتر «باشگاه مخاطبان باغ کتاب تهران» در ورودی اصلی باغ کتاب مراجعه کنید، مشخصات‌تان را ثبت کنید و کارت عضویت را تحویل بگیرید.
2️⃣ زمان خرید از هر کدام از فروشگاه‌های باغ کتاب تهران شماره تلفن همراه‌تان را ثبت کنید. بعد از آن به کانتر امور مخاطبان در ورودی اصلی مراجعه کنید و بعد از تکمیل مشخصات، کارت‌تان را تحویل بگیرید.
3️⃣ به سایت باشگاه مخاطبان باغ کتاب تهران به آدرس my.bagheketab.com مراجعه کنید، بعد از عضویت، پروفایل باشگاه مخاطبان را تکمیل کنید. بعد از این دو مرحله می‌توانید کارت باشگاه مخاطبان را در مراجعه حضوری از کانتر امور مخاطبان تحویل بگیرید.

🔴 فقط حواس‌تان باشد که برای استفاده از مزایای باشگاه مخاطبان حتما باید کارت باشگاه مخاطبان همراهتان باشد.

 

عضویت در باشگاه مخاطبان باغ کتاب تهران چه مزایایی دارد؟

✔️استفاده از جشنواره‌های تخفیفی که در مناسبت‌های مختلف از طریق سایت و شبکه های اجتماعی باغ کتاب اطلاع‌رسانی می‌شود.
✔️مشاهده سوابق خرید، امتیازات و مزایای کسب شده در پورتال باشگاه مخاطبان.
✔️اطلاع از برنامه ها و بسته های پیشنهادی ویژه اعضای باشگاه مخاطبان.
✔️هدیه تولد ویژه اعضای باشگاه مخاطبان.

پرسش های متداول

بیش از سه سال و نیم از افتتاح «باغ کتاب تهران» می‌گذرد. این مرکز علمی-فرهنگی حالا مخاطبان وفاداری دارد که آن‌ها را عضوی از خانواده بزرگ خود می‌داند. حالا باغ کتاب یک خبر خوب برای قدردانی از محبت و وفاداری شما دارد.
بله میتوانید عضو «باشگاه مخاطبان باغ کتاب» شده و از مزایای ویژه برخوردار شوید! در حال حاضر می‌توانید از شنبه تا چهارشنبه با عضویت در باغ کتاب از اولین تخفیف‌های این باشگاه استفاده کنید: ✔️۲۰ درصد تخفیف «باغ علم نوجوان» ✔️۲۰ درصد تخفیف «باشگاه زیست‌شناسی» ✔️۱۰ درصد تخفیف «اتاق فرار» ✔️۱۰ درصد تخفیف «خانه کودک» ✔️۵ درصد تخفیف «کتابفروشی بزرگسال»
برای عضویت در این باشگاه، سه راه وجود دارد: 1️⃣ به کانتر «باشگاه مخاطبان باغ کتاب تهران» در ورودی اصلی باغ کتاب مراجعه کنید، مشخصات‌تان را ثبت کنید و کارت عضویت را تحویل بگیرید. 2️⃣ زمان خرید از هر کدام از فروشگاه‌های باغ کتاب تهران شماره تلفن همراه‌تان را ثبت کنید. بعد از آن به کانتر امور مخاطبان در ورودی اصلی مراجعه کنید و بعد از تکمیل مشخصات، کارت‌تان را تحویل بگیرید. 3️⃣ به سایت باشگاه مخاطبان باغ کتاب تهران به آدرس my.bagheketab.com مراجعه کنید، بعد از عضویت، پروفایل باشگاه مخاطبان را تکمیل کنید. بعد از این دو مرحله می‌توانید کارت باشگاه مخاطبان را در مراجعه حضوری از کانتر امور مخاطبان تحویل بگیرید.
برای استفاده از مزایای عضویت در باشگاه مخاطبان باید به کانتر باشگاه مخاطبان باغ کتاب واقع در ورودی اصلی مراجعه کنید و کارت اشتراک خود را دریافت کنید
✔️استفاده از جشنواره‌های تخفیفی که در مناسبت‌های مختلف از طریق سایت و شبکه های اجتماعی باغ کتاب اطلاع‌رسانی می‌شود. ✔️مشاهده سوابق خرید، امتیازات و مزایای کسب شده در پورتال باشگاه مخاطبان. ✔️اطلاع از برنامه ها و بسته های پیشنهادی ویژه اعضای باشگاه مخاطبان. ✔️هدیه تولد ویژه اعضای باشگاه مخاطبان.
تصاویر
«باشگاه مخاطبان» باغ کتاب تهران افتتاح شد

customersclub

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: